California Dreamin' Wiki
Advertisement



Jess Miers
has moved and this page has been archived by request.

 

Howmuchdoiwishiwereu.png

I'll be the last thing that you would regret – Child of parents
– Your heart's been stolen, eyes weren't open, trust is broken, but I'll make you believe again.Make you stronger, so we'll live longer. You've lost your faith in love, but I'll make you believe again. Where do you run? Who do you turn to, and burn to 'cause you thought that she was the one. She threw it away, left you with nothing but pain, you won't feel love again.

 – I wish I wasn't such a narcissist. I wish I didn't really kiss the mirror when I'm on my own. Oh God, I'm gonna die alone. Adolescence, it don't make sense. A little loss of innocence. The ugliness of being a fool...ain't youth meant to be beautiful?

Finally me again.
Jess Miers
Kjj.png
General Information
Gender: Female
Age: 18
Hair Color: Brown. Most of my family's hair color is black, but I take after my father.
Eye Color: Brown
Birthday: November 2nd
Height: I'm not too short or tall
Weight: I really don't wanna talk about that
Address: Creepy much?
Occupation(s): Student, former (or I'm gonna try to be again) model
Aliases: Jessica's my full name.
Family & Friends
Family: Reggie, Tena, Jocelyn, Aria, and my parents.
Friends: I don't really have any yet
Relationships: Hopefully I'll find a nice guy one day.
Pet(s): I wanted a cat but...
Enemies: Society.
Other Information
Interests: I do everyday things; Watch TV, go on Tumblr, sleep, maybe eat.
Education: California Arts College
Talent: Modeling
Weaknesses: There's just so many
Series Information
First appearance: When you first meet me
Last appearance: When I leave you idk
Portrayer: Hazel Grace and credits to hurrr for the infobox.

Appearance[]

Well when I was in rehab for my anorexia, I was forced to go a support group for people just like me. Everyday before the session started, we would say this chant linking back to this whole appearance thing, which goes like this; There is no such thing as skinny. There is no such thing as fat. Pretty's just a pretty word, and ugly's just a ugly word. There is a such thing as a perfect human being, but there is a such thing as me. And I am a good person, inside and out. So that's all I have to say about that.

Family[]

Daddy[]

My dad speaks to me in Spanish and I still don't understand half the things he's saying. Maybe I should've paid more attention to Dora idk.

Mommy[]

She used to spoil me a lot, but you know Jocelyn kinda stole that away from me. She makes good cakes, though.

I WANNA BE A ECONOMIST FML[]

Lol, kidding. My older sister Tena? She's about to graduate from Harrington College soon. She's good for advice and is super smart, and one day I hope to be like her :) (Btw I really don't wanna be a economist)

LAZY BOOKWORM[]

Kidding again :). Aria's an amazing sister. She keeps her head in those books, which mean she's got them brains. She really knows how to make you wanna kill yourself so you guys shouldn't mess with her.

MIERROR MIERROR ON THE WALL, WHO'S THE DUMBEST OF THEM ALL.[]

That was mean... I'm only joking though ;). Reggie's my little bro and let me tell you, I really do love him no matter what. He makes shitty mistakes sometimes, and people look at him like he's some type of heartless jerk, but he isn't. I know the real Reggie.

ROSES ARE RED, VIOLETS ARE BLUE, YOU TAKE ALL MY SHIT SO FUCK YOU[]

I'm only kidding... a little Jocelyn's the youngest of this crazy family, so she does get a lot of protection and attention from all of us. But she's MY best friend. She's kinda sassy, so watch out ;)

History[]

What should I put here?

Wait a minute...

Why do you need to know my history???

Those people I call 'Friends'[]

Friends are really hard to find, but luckily, I've got a nice bunch of them below...

...

...

...

...

...

LOL JK

Pictures[]

HERE YOU GO PERV

Advertisement